THE ULTIMATE MUSIC & MERCH STORE!
With 45,876 Punk, Metal, Indie, HXC & Ska items!
Welcome to INTERPUNK!
Returning Customer?
Please log in here
New Customer?
Open an account here
Log out ^Not you?

Thank you for shopping at Interpunk.com!
Items:0
Cost:$0.00
View your cart
Saved Carts
Secure checkout
Our 23RD ANNIVERSARY!!

10% OFF Small Merch
Special In-Stock Vinyl
Exclusive Limited Vinyl
See What Just Sold






  Special Vinyl
  T-Shirt Finder
  Restocks
  New Releases
  Just Added
  On Sale
  Bands
  Record Label
  Song Title
  Compilations
  IP Local
Reviews



  

Customer Written Item Reviews
 
Displaying 1 to 10 of 18 reviews
Jump to page
Next Page
Reviews are written by people that purchased this item from Interpunk
Cade from Lake Jackson, TX 
Jul 16 2002 Rating: 1/5 Stars
Unsung Zeros -Moments From Mourning CD
Click for more info

Unsung Zeros
Moments From Mourning CD

This cd is not good at all. If you like shit then ok buy it but if you dont, then dont buy it. The lyrics suck really bad.

Chris

Cade from Lake Jackson, TX 
Jul 16 2002 Rating: 3/5 Stars
V/A -Hopelessly Devoted To You Vol. 4 CD
Click for more info

V/A
Hopelessly Devoted To You Vol. 4 CD

OK!!! All the songs on this cd are ok but the unreleased Thrice song is badass and worth the 3 bucks its worth.



Chris

Cade from Lake Jackson, TX 
Jul 16 2002 Rating: 4/5 Stars
Fairweather -If They Move...Kill Them CD
Click for more info

Fairweather
If They Move...Kill Them CD

This is a pretty damn good cd. Good riffs,Good lyrics,Good vocals, just all around goodness. GO BUY IT!!



Chris

Cade from Lake Jackson, TX 
Apr 15 2002 Rating: 3/5 Stars
Bottom Line -In and Out of Luck CD
Click for more info

Bottom Line
In and Out of Luck CD

Well all I have to say about this band is that they are alright and nothing special. This cd gets old after a while. Worth the money though.

CHRISTOPHER BLAINE JACKSON = CHAD CORY

Cade from Lake Jackson, TX 
Mar 30 2002 Rating: 1/5 Stars
Hooray! For Everything -All That's Left... CD
Click for more info

Hooray! For Everything
All That's Left... CD

HAHAHA!!! Hooray for me wasting my money on this haha. Man I want my money back or something. In other words if you are gonna buy this cd email me and I will sell it to you cheaper. tiethatbinds@hotmail.com. Feel free to email me anytime.

Cade from Lake Jackson, TX 
Mar 14 2002 Rating: 1/5 Stars
Tijuana Crime Scene -Change Of Venue (Re-Issue) CD
Click for more info

Tijuana Crime Scene
Change Of Venue (Re-Issue) CD

JESUS CHRIST THIS CD SUCKS COCK!!! please if you are willing to buy this cd, you are willing to pay for anything. Dont get me wrong, i love the get up kids and new amsterdams but this stuff is getting alittle outta hand. The people bellow me do not know what they are talking about, buy this cd and you'll regret it.

Cade from Lake Jackson, TX 
Mar 14 2002 Rating: 5/5 Stars
Reggie and The Full Effect -Greatest Hits '84 - '87 CD
Click for more info

Reggie and The Full Effect
Greatest Hits '84 - '87 CD

Man what was Phillip smokin when he reviewed this cd, maybe phillip didnt even listen to this cd, maybe phillip is trying to fit in. SHUT THE FUCK UP PHILLIP. personaly I disagree with my buddy Phillip, he says it sounds like get up kids older stuff?? WHAT?? Maybe Phillip has never heard the get up kids either. suck my dick phil. BUY THIS ALBUM

Cade from Lake Jackson, TX 
Mar 14 2002 Rating: 1/5 Stars
Everyday Heroes -Last Days Of The Rest Of Our Lives CD
Click for more info

Everyday Heroes
Last Days Of The Rest Of Our Lives CD

These guys need to stop while they are ahead. Trust me, don't even download this so called music. Its sucks, the lyrics are the worst part. LOL man that guy cant write worth a shit, these guys need to live in a cave and practice for a few decades and then maybe release another album. These guys need some practice.

Cade from Lake Jackson, TX 
Mar 14 2002 Rating: 1/5 Stars
Spare Lead -Secluded CD
Click for more info

Spare Lead
Secluded CD

Man, where do I start with these guys?? OK first off, i can barely hear the vocals which are really shitty and has a nasty sound to them, the guy trys to sing but I dunno what you wanna call it. If you are gonna spend money on this crap i suggest you get a life, or start listening to something new, try thrice or refused. They FUCKIN ROCK!!

Cade from Lake Jackson, TX 
Mar 14 2002 Rating: 1/5 Stars
Hospital Food -Suburban Zoo CD
Click for more info

Hospital Food
Suburban Zoo CD

THESE GUYS SUCK!! If I was you, I wouldn't spend a damn penny on this cd. Every song sounds the same, and the song sucks. I dunno, you may like it but me I'd rather listen to something like Siegfried and Roy than this crap.

 
Displaying 1 to 10 of 18 reviews
Jump to page
Next Page
Reviews are written by people that purchased this item from Interpunk



Do you want to write a review for an item you purchased from Interpunk?

Click here for your list of items you can review









© 1997-2021 Interpunk Inc. All rights reserved. Our Privacy Policy Read our disclaimer.